Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 mai 10, 20:14

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av 1947modell

Hva feiler det TFA. Han må være lobotomert da det gjelder fotball og trening. Værste jeg har sett. Er glad jeg sendte mine to sesonghefter til et trengende sted , de eneste som ville ha dem. JEG HAR GITT OPP så lenge ovennevnte sitter ved roret og jeg sparer tusenvis på å ikke reise å se.

Sånne "supportere" som deg trenger vi ikke uansett. Ta deg en tur på stranda istedet for.

Kampen i dag var klart årsbeste, uten at det sier allverden. Hadde Thomassen putta på slutten der hadde alle vært strålende fornøydmed å holde nullen og få tre poeng.

Hva er problemet? Innlegget er vel langt mildere enn hva Nordlie fikk gjennomgå... 

"Problemet" er at jeg tror jeg har tilgode å lese noe positivt fra den kanten. Alt er negativt, uansett, året rundt. Alt var bedre i gode, gamle dager. Men jeg er enig i at jeg helt sikkert kunne latt være å kommentere.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340