Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 mai 10, 20:12

Jeg synes faktisk Tegan var ganske frisk i dag, og er overhodet ikke enig med karakteren 3. Jeg ville gitt han en 5'er i dag. Staw, Piiroja og Thomassen var klart best i dag, og Andersson var nok en gang FFKs svakeste. Hvis noen klubber vil "punge ut" synes jeg vi bør selge han for en cola og ei pølse i brød. Jeg er så lei manglende innsats fra den kanten. Han tar med seg dårlige treningsholdninger ut på banen, og fremstår for meg som forbanna useriøs.

Odi kom inn og viste prov på bra fart. Han kan bli spennende utover, kanskje spesielt på bortebane der motstanderne som regel ligger høyere med backrekka si.

Kortet til Askar var unødvendig og dumt. Han var nesten på høyde med Glimt-spilleren og kunne satt inn ei god takling istedet. Kortet var dustete, og han må nå sone karantene etter neste kort.

Staw var fantastisk i dag. Et par slurvete utspill driter jeg i.

Valencia kom inn og viste bra takter.

Ramberg var helt ok i dag, men har mye mer inne enn dette. Men uansett, positivt fra den kanten.

Ellers er jeg godt fornøyd med kampen, vi får skynde oss langsomt. Spillet satt mye bedre i dag enn i de fire foregående kampene. 

Ett poeng mot Glimt er greit. Vi kunne tapt, og vi kunne ha vunnet. Rettferdig resultat.

Nå tar vi tre poeng på Trysil, og tre poeng om ei uke mot Strømmen. Da topper vi muligens tabellen. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340