Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 02 mai 10, 19:29
Endret: 02 mai 10, 19:34
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Gardarson

Er det bare jeg som synes Vidar gjorde en meget bra kamp idag?

Jeg synes også han spilte greit i dag. Bedre pasninger og fremstod med mer selvtillit, men av og til glipper det totalt. Helt feilposisjonert ved et par anledninger (så mye som ti meter den gangen Ophaug ville ha offside).

Opprinnelig postet av Gardarson

Ellers fortsetter Ramberg med tilbakespill, feilpasninger og tilbakespill... Når Borges er tilbake MÅ han benkes, om ikke settes på tribunen.. 

Jeg synes faktisk Ramberg klarte seg greit i dag... Varierer veldig, men dette var langt fra hans dårligste prestasjon i FFK-trøya... Og jeg er normalt veldig kritisk til Rambergs prestasjoner...

Opprinnelig postet av Gardarson

Rafn og Wallace hadde til tider 300 kvm med åpent rom på kanten, men ballen ble aldri spilt ut dit...

Enig. Spesielt Rafn blir liggende helt alene til tider, men sånn er det ofte med unggutter på banen. Han må bare være tålmodig og forvalte ballen riktig når han først får den. Da vil han bygge opp tillit hos medspillerne over tid.[quote=alexx]

Opprinnelig postet av alexx

Den sentrale midtbanen til FFK skriker etter et "anker" eller sjef en "nasty"Annan, Wehrman- type som tar sjefsrollen. Får FFK tak i en slik type så tror jeg at vi helt sikkert vil få se et annet lag, Den sentrale midtbanen er hjerte og hjerne på et lag, og her er FFK desverre ikke bra nok, selv når Borges spiller.

Jeg kunne ikke ha vært mer enig!

Personlig ville jeg ha hentet inn en defensiv midtbane(fotrapp vaiant av Wehrman), men det tok oss jo flere år sist før vi fant en som var god nok... Pre-Wehrman-epoken var forsvarsspillet sterkt varierende, men ble umiddelbart trygt da Wehrman ble en del av startelleveren. Den type spillere har som regel en enorm innvirkning på hele laget. Gjør rett og slett jobben enklere for forsvaret, og fordeler baller offensivt. Ofte det som skiller topp- og bunnklubber (pluss en spiss som scorer tyve mål selvsagt....)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340