Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 apr 10, 16:45
Endret: 29 apr 10, 16:49
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av shivaaa

Opprinnelig postet av shivaaa

Hvilke spillere på juniorlaget blir sett på som de mest lovende? Er det mange som ligger i vannskorpen til A-laget?

Hallooo!! Rafn?? Hehe:)

Vel, det blir feil av Rafn å kommentere slike ting, da han er offisielt tilknyttet klubben, men jeg kan jo si litt om noen av unggutta jeg anser for å være de mest spennende:

Sabah Mukaber (1992 - 18 år): Har dessverre vært mye skadet etter at han kom til FFK, men kan utvikle seg til å bli en habil spiller. Minner visstnok litt om Moa i spillestilen. Jeg er avventende til Mukaber, men så har jeg aldri sett ham spille heller.

Sanpreet Singh (1993 - 17 år): Landslagsspiller. Spillende stopper eller defensiv midtbane. Kan faktisk minne en del om Gerrbrand i spillestilen, men er trolig enda bedre med ball. Kanskje den spilleren som presterer jevnest på juniorlaget. Godt tilslag med begge bein, bra fart, duellsterk og en god pasningsspiller. Har spilt mest midtbane i det siste. Det sies at han har litt å gå på når det kommer til det mentale, men jeg tror nok ikke det er så lenge til denne karen er å finne på benken til A-laget, og han har allerede profesjonell kontrakt med klubben.

Eirik Laabak (1993 - 16 år): Ragende lyslugg med slepen teknikk. Trykker skikkelig til i taklinger. Tøff i kroppen og trekker seg aldri fra en nærkamp, selv om han selv ikke stiller i den tyngste vektklassen. Tok nivået i 2. divisjon veldig godt, og bør egentlig få forsøke seg i Adeccoen snart. Jeg ser ikke helt hva denne gutten står tilbake for Hans Erik Ramberg.

Simen Standerholen (1993 - 16 år): Den nye Raymond Kvisvik? Litt for avslappet type, men har utrolig, blendende teknikk. Kan dra av 4-5 mann og komme til dødlinja. Ekstreme basisferdigheter, men har en del å gå på i den defensive delen av spillet. Trenger å bli flinkere til å vurdere når han skal drible og når han skal spille ballen. Må nok opparbeide større motor også, men teknikken er bedre enn samtlige andre i FFK - inkludert hele A-stallen.

Ole Strømsborg (1993 - 16 år): Stort treningstalent, men sliter litt med hurtigheten. Trolig den i klubben med mest fart i skuddfoten, da han skyter som en hest sparker. Har også evnen til å slå en pasning på 60 meter som treffer presist.

Håvard Åsheim (1995 - 15 år): Godt orientert og veldig pasningssikker, så feilpasninger er sjelden å se. Rolig med ballen i beina. Leser spillet bra og har et godt fotballhode. Jordnær. Bare 1. års guttespiller (!), men har allerede spilt hele kamper for juniorlaget, og tidvis vært banens beste. En av de aller mest spennende talentene, men fortsatt veldig ung...


---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f