Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 28 apr 10, 11:23

Nå er jo dette med drømmen, men jeg både tror og håper på at med Odi og Dino på topp ville vi muligens hatt det mest spennende spissparet i Adeccoen. Jeg sier ikke at dette ville ha vært en suksess fra dag én, men jeg tror dette er noe man kunne ha levd lenge på og satt inn for å skifte kampbildet i visse kamper.

Jeg har ikke sett altfor mye av Dino før hans tid i Fredrikstad, men etter hva jeg har sett virker han som en "glad" spiss som virkelig elsker spillet. Det er slike typer vi trenger. Han går i duellene. Han tar løpene inn i boksen. Han står ikke stille når han får en balt spilt i bena. Han er flink til å vende rundt en eventuell spiller i ryggen for så å være rettvendt; Hvor han er farligst med tanke på at han kan skyte både hardt og velplassert med begge ben.

Med den trusselen mot en forsvarfirer er minst én nødt til å møte. Da er det strengt bare for Odi å stikke i mellom backen og midtstopperen som står igjen og da faller enten førsteforsvareren tilbake ettersom Odi vil gi ham et lite sjokk. Eller så kommer gjennombruddspasningen fra Dino. I teorien virker dette utrolig spennende for min del. Det er ikke bare bare for et forsvar å vende seg til to helt nye spisser etter 60 minutter med to andre.

Meninger?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f