Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 apr 10, 10:39

Opprinnelig postet av ffk1903

Staw ble ikke satt på prøver der han har feilet før. Holdt seg klokt tilbake i feltarbeidet og lot Piiroja rydde unna luftrommet i stor stil. De skulle vel likt å hatt han på Island nå! Redninger av skudd har Staw alltid vært god på. Likevel, god prestasjon å levere slike redninger når man i en hel omgang ikke fikk et skudd på seg omtrent.

 

Går det ann å være negativ???

Seff skal forvaret hjelpe keeperen. Jeg syns forsvaret har vært dårlig i de 3 første kampene, og de skal ha en del av skylda for at det har gått som det har gjort. Ja, lasse har hatt noen klumsete opptrender, og sluppet inn noen unødvendig mål. men hvor har forsvaret vært i forkant. Når FFK vet hva lasse er dårlig på, så burde de andre hjelpe til sån at han ikke kommer opp i slike situasjoner. At raio tok alt i lufta, sån at lasse slapp det, syns jeg at det viser at laget begynner å spille sammen.

Syns lasse skal få skryt for denne kampen sammen med forsvaret.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340