Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pencilcase

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 mar 10
Innlegg: 9

Lagt til: 24 apr 10, 16:59

Opprinnelig postet av Lyn for alltid

Hei Fredrikstad! 

Vi i Lyn har mistet hele laget vårt siden i fjor. Vi har blitt ydmyket av xxx for første gang siden 1981, vi har sett våre favorittspillere forsvinne til våre verste fiender, vi rykket ned med klar margin i fjor, vi ble grust i siste seriekamp mot et lag fra Østfold, vi har blitt hånet av hele fotballnorge pga dårlig økonomi, og vi lever fremdeles fra hånd til munn i dag.

Til tross for dette har vi aldri opplevd maken til engasjement og optimisme i Bastionen. Stemningen på kamp, nett og pub er unik, og det har aldri vært morsommere å være Lyn-supporter enn nå. 

Mitt råd til dere er å prøve å få frem galgenhumoren, ironien og samholdet innad i supporterklubben. Vi overlevde fint på dette i fjor og det fungerer perfekt. 

Som "Pencilcase" sier; samling i bånn! Lykke til!

Jeg elsker deg. Skal vi gifte oss? Jeg lover å være varsom .... I hvert fall de første fem minuttene. Tongue out

---------------------------

Mind if I use your phone? If word gets out that I'm
missing, five hundred girls will kill themselves. I wouldn't
want them on my conscience, not when they ought to be on
my face! Huh!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f