Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 23 apr 10, 18:04

Helt greit at noen velger å selge/gi bort billettene sine, men jeg syns virkelig at man kan spare seg for å lage store oppslag av det - ja, man får oppmerksomhet om det er det som en ønskelig, men i lengden er vel ikke det holdbart?  Strengt talt er det også pussig at Fredriksstad blad klarer å snappe opp hver minste "negativ" sak om FFK, men det er kanskje det som selger?!!

Som du sier, madserazzi, vi har blitt for bortskjemte med underholdende fotball... Den underholdningen kan absolutt komme på plass igjen, syns ikke vi skal se på det som verdens undergang med 4 poeng på tre kamper, når ledende lag kun har 6 poeng. Det er ingen lag i adecco som har vunnet samtlige tre første kamper, og det viser litt bredde i divisjonen.

Da FFK rykket ned forventer vi selvfølgelig er rask reise gjennom første divisjonen og rett tilbake til toppdivisjonen, men så enkelt er det ikke - på meg virker det som om det er en helt annen spillestil i adecco- enn i tippeligaen, mulig det kun er meg om det... =) Vi får la gutta ta tiden til hjelp (max de fire-fem første kampene...) til å bli vant med spillet og finne ut hvordan de best kan spille sammen, etter det kan vi eventuelt begynne å kjefte og smelle som det måtte passe oss. Ble litt skremt forrige hjemmekamp da noen allerede før avspark skrek om å bytte trener, men etter første scoring var både trener og spillere verdens beste igjen... Det var selvfølgelig glemt etter de neste to minuttene og da var det kjefting både på de som var på banen, uansett farge og funksjon og på de som satt rundt de. Ja, jeg vet fotball engasjerer, men noen ganger er det kanskje greit å holde det inni seg! Selvom jeg absolutt kan kalle det for lett tribuneunderholdning=)

Videre nå, håper jeg at vi igjen får underholdende fotball på banen, motiverte spillere, gode dommere, fornøyde trenere og et enda mer fornøyd og engasjerende publikum - gleder meg til resten av sesongen!

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f