Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 22 apr 10, 15:36

I affekt etter kampen kunne jeg fint vært inne på samme tanke selv, for jeg og var lynende forbannet og oppgitt. Så sånn sett fortår jeg Lars.

Men etter noen dager når ting har roet seg, har man en tendens til å se ting fra en litt annen vinkel, og må prøve å se hva som egentlig skjer.

Uavgjort hjemme mot Mjøndalen i seg selv er ikke så sinnsykt ille, da man ikke alltid kan forvente seier. Det samme med tap borte mot særp.

Det som er problemet er tendensene man ser i spillet. Hadde vi tapt 4-0 hjemme mot Ranheim, men spillt leken, attraktiv fotball langs bakken, hadde ikke frustrasjonen vært så stor. Vi vil aldri klare å utspille Adecco lagene ved å spille Adecco fotball. Det tror jeg spillerne har merket og, så nå er det opp til Aune å få gjort noe med det. Vi spiller RÆVA fotball på LSK og Hamkam nivå, og resultatene butter i mot i tillegg. Spillerne ser at dette ikke funker, blir mindre motiverte, løper mindre, og dette smitter igjen over på publikum som synes både spillere og fotballen suger.

Jeg tror de fleste supportere aksepterer dårlige resultater bedre dersom fotballen man forsøker å spille er bedre, og her mener jeg at Aune har et kjempeansvar. Tiden vil vise om han er rett mann til å snu denne trenden. Fortsetter ræva fotballen, så er jeg redd vi kommer til å se et drastisk synkende tilskuertall, og flere slike personlige "opprør" i media, da vi er litt bortskjemte med at FFK har spillt en veldig underholdende fotball i mange år, selv om resultatene ofte har uteblitt.

Langpasningen må vekk! (med unntak av de som slåes i bakrom mot rettvendt spiss, men det har vel enda ikke skjedd)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f