Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 18 apr 10, 23:21

Spillemassig har ikke sesongåpningen vært god, men vi har 4 poeng. Vi har gjort en del gode treningskamper inn mot seriestart. Det er 5 grader i været og ufyselig vind. Og folket på Stadion har allerede konkludert. Aune er ikke mannen, laget er ubrukelig. Eggen var ikke god nok, Nordlie var ikke god nok, Grønhagen var god nok men skulle vært byttet når agent Karlsen skulle bli sportssjef. Men "tribunen" vet alltid best, og jeg merker at jeg begynner å bli lei Fredrikstad sitt publikum.

Jeg er ikke lei fotball og FFK, men det er så lite ryggrad i denne arbeiderbyen at man blir helt matt. Er vi altså der at vi piper ut eget lag til pause allerede etter 3 serierunde og andre hjemmekamp, var det så dårlig? Var det ikke et annet lag på banen også som akkurat som Alta var forholdsvis gode? Eller betyr ikke dette noe for vi kommer jo fra Tippeligaen...... Hvor er innsikten, hvor er ditt bidrag til poenget idag?

Tror folk må jekke sitt ambisjonsnivå noe ned og ta inn over seg at dette året her blir bare en haug med dritvanskelige kamper, sånn er det!

Og det kommer til å se bra ut og det kommer til å være som idag, der høsten blir kun 1 poeng dessverre. Fredrikstad haddde mange store sjanser, ikke minst frisparkene til Wallace. Slike sjanser er store, og i internasjonal fotball er det sjelden flere enn de FFK produserte i 1. omgang.

På denne nettsiden har publikum vært diskutert i det lange og det breie. Prøver en å ta opp dette temaet så får en fort no dritt slengt i trynet. Avslutter derfor kort med spørsmålet?

Hva er det dere vil ? Hva er formålet?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f