Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 18 apr 10, 20:49

jeg må få lov til å si at den utgaven av FFK i de tre siste kampene er noe av det dårligste jeg har sett fra den kanten på mange år! Ingen "passion", ingen plan, ingen lederskikelser på bannen, ikke noe tempo i pasnningsspillet, hva er det som foregår på trenningene? man hører på forhånd snakk om å "slå tilbake, "revansjelyst", "vi skal vise oss fremm", det er tydeligvis lett å si, men gi i det minste inntrykk av at dere forsøker FFK spillere!

All snakk om opprykk bør nå parkeres på sidelinja til spillerne har skjønt hva Adecco ligaen dreier seg mest om og hva det vil si å være favorit. Det ser ikke ut som enkelte spillere har skjønt noen av delene. Det holder ikke å gi 93% selv om man spiller i adeccoen, alt annet enn 100% er uakseptabelt!

Så må jeg stille spørsmål ved Aunes taktiske vurderinger, har virkelig ikke FFK på hjemmebane mot 10 man med ca 15-20 min igjen av kampen ingen andre taktiske grep enn å flytte Piroja opp som spiss og spille solid "gampefotball"?

Under vurdering av FFK stallen ble det hevdet at FFK hadde sannsynligvis det beste stopperparet i ligaen, jeg stusset litt over den vurderingen da og nå fremstår det som en aldeles "frisk" påstand, det stopperparet trenger konkurranse om plassen samt mange timer med sprinttrening, de har spilt grusomt så langt, sammen med resten av forsvaret og keeper.

Det er nå Aune må begynne å vise at han er rett "skipper" og har det  som skal til for å få skuta på rett kjøl. Han har spillerne med gode ferdigheter, men klarer han å tilføre de den rette innstillingen og mentaliteten?

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340