Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 apr 10, 16:56

Opprinnelig postet av stjernengutt

Jeg synes Bønna har ordene side i behold ift BRHs intensjoner, ved at han har meldt seg ut pga denne episoden.

All ære til Bønna for dette. Synes det blir helt feil å stenge ute resten av gjengen for noe 3-4 stk har gjort. Er ikke altid så lett å gå i mellom og stoppe slikt midt under hendelsene.

Ikke vær så blodtørstige her nå da.

Både og. Man skal ikke straffe alle for det noen enkelte gjør. Som du sier så er det ikke lett å stoppe slike ting så der har du et poeng.

Men på den annen side så er det ikke første gang BRH har havnet i trøbbel og det har ikke kommet frem så mye om hva de har gjort for å hindre at slike ting skal skje igjen. Når det da skjer igjen må man jo vurdere tiltak for å hindre slikt i fremtiden. Et tiltak kan jo da være å "fryse" ut brh til de selv tar grep og rydder opp i dette. FFK har nå ryddet opp i sine problemer på tide at vi også supportere også gjør det samme ved å ta de grep som må til for å bli kvitt søppelet som dessverre finnes på tribunen.

Men skal jo sises at å fryse ut noen ikke alltid er rette virkemiddel da dette også rammer uskyldige, men dessverre noen ganger så rammes også uskylde når man setter i verk tiltak for å  rydde opp.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f