Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 apr 10, 16:02

Opprinnelig postet av guillermo

Okei... Så dere vil utestenge samtlige av de 30 som var med å gå i tog nedover til stadion? Dere er klar over at det var en blanding av brh og "vanlige" supportere? Lykke til :-)

da hadde jeg også blitt kastet ut. det vil jeg ikke. hørte det skulle gå ffk supportere i tog fra puben. så jeg gikk opp for å møte de. kom 50 meter opp fra dickens så så jeg hvem de var.  startet opp masse bluss og lys. da lot jeg og to jeg kjenner de folkene passere, fordi vi ikke ville gå sammen med de folka der.

vi gikk ca 25 30 meter bak de tenker jeg. når vi så de begynte å kaste blussene mot dickens snudde vi å gikk ti meter til opp i gata. vi var to gutter og en jente. hadde ikke peiling på hvor mange som lagde bråk inni den gjengen der, så vi turte ikke å storme inn å prøve å stoppe de. de ble stoppet av noen andre etter det jeg hørte, å de sa det var en hovedmann, men at det var et par til som sparket på mannen som lå nede.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340