Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 apr 10, 20:09

Det er bare å gratulere! Dette var dømt til å skje, og det skjedde. Takk skal dere ha, for at dere latterligjør FFK supportere for hele landet.

 

Jeg har valgt å la være å melde meg inn i PH for 2010 etter mange års sammenhengende medlemskap, mye pga "aksjonen" mot Runar Henriksen FØR kvalikk kampen i fjor høst, men mest pga at de aksepterer supporter gruperinger som BRH etc. Jeg kommer ikke til å melde meg inn i PH igjen før de tar avstand fra, og nekter å dele tribune med BRH og andre "supporter" gruperinger.

Selv om de som startet disse gruperingene en gang i tiden kanskje ikke hadde slike hensikter, kommer man ikke bort fra at de tiltrekker seg avskum som ikke er med for fotballens skyld, men for å lage kvalme og bråk! Denne gangen ble det bevist at det jeg og andre med meg har ment om disse grupperingene stemmer 100% !

 

Jeg håper at jeg slipper å se eller høre om slike episoder i fremtiden, men så lenge disse folka slipper inn på stadion og blir akseptert i PH er det vel bare et spørsmål om tid før det skjer igjen!

 

 

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f