Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 apr 10, 19:12

Merkelig stille det har blitt på de folkene idag da? Tørr dem ikke å vise seg frem? Stå frem for sine handlinger?

Har idag snakket med flere supportere som reagerer med harme og synes det her er utrolig dårlig gjort. Det gjør ryktet til Fredrikstad til å bli enda værre med sånne apekatter som flyr rundt å slår ned folk.

Jeg har tidligere ikke valgt å IKKE være med på diskusjonen rundt BRH/Supras osv for jeg mener de lager bra liv på stadion og prøver, men igår så rant begeret over for min del, hvert år nå siden 2007/08 har det stadig kommet ut noe rundt disse grupperingene, slåssing i Oslo, slossing under Fredrikstad brua, avtalt møte for å sloss i Kristiandsand og nå det her.

Skjerp dere! Ellers har dere ikke en dritt å gjøre på stadion, og jeg håper en dag dere får dere en skikkelig lærepenge når dere messer opp til bråk!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f