Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 10, 12:51

Å sette Risholt opp på en slik liste er rett og slett historieløst kanogvetalt, selv om du hater han av hele ditt hjerte.

Både Hoås, Prytz, Szekeres og Lindstrøm har vært svake for FFK. Hoås viste over laaang tid at han var for dårlig, Prytz er den soleklart dårligste venstrebacken vi har hatt i Tippeligaen siden 2004, Szekeres var omtrent på nivå med Prytz, og Lindström fikk vel bare et par kamper (ble utvist i en).


Magnus Riis kan man ikke ta med, han spilte vel aldri for FFK i Tippeligaen? Jo, 10 minutter visst.

Håkan Söderstjerna scoret faktisk 5-6 mål i 2004 i Tippeligaen, men jeg er enig i at han var veldig opp og ned.

Stian Johnsen ble misbrukt som back i Tippeligaen, og var naturlig nok ikke god i Tippeligaen.

Wade Barrett startet ruskete, men var god i de siste kampene på høsten i 2004.

Steinar Sørlie er jeg enig med deg i. Ingen god keeper.


En annen jeg ville hatt med på denne lista er Abgar Barsom. Veldig varierende i 2008, totalt forkastelig horribel i fjor.

Levon Pachajyan er tidenes verste spiller i FFK, helt tragisk. Hva klubben tenkte på når man hentet han tror jeg ingen skjønner noe av. Til slutt er det to helt åpenbare: Fofana og Kouadio. Får helt vondt i magen bare av tanken på de to i FFK-drakt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f