Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 07 apr 10, 14:36

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Et speakeravbrudd på denne måten i kun 2 sekunder for å bygge opp Staws selvtillit gjør ingenting dersom det ikke strider mot regelverket. Det var nok målet og det fortjente han virkelig.

Det er vanskelig å være uenig i det du sier her, og jeg er helt enig i at Staw trenger å finne godfølelsen og selvtillit dette året. Han fortjener ros og oppmuntring. Det er mulig jeg bare er av den konservative typen hva gjelder bruk av speaker, men jeg mener at han, og de andre spillerne, kan få ros og oppmuntring andre steder. I garderoben og på banen: samholdet og stemningen i laget bør også være der at de backer opp hverandre i både med- og motgang. De kan også roses etter kamp av både de som leder storskjermshowet, publikum, medspillere og støtteapparat.

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Det er faktisk ikke slik at publikummere i denne byen backer opp folk som ikke lykkes 100 %, i denne byen har vi mer tradisjon for å finne syndebukker. Det synes jeg vi så nok av i 2009.

Jeg har også merket dette, og det er veldig synd. Om alle vi som er positive bidrar med litt optimisme og ikke henger med på buing, piping osv kan det smitte videre. Ja, det kan føles som en dråpe i havet, men det nytter i det lange løp. Misforstå meg rett, speaker må gjerne oppfordre, men etter min smak kan det være før kamp og i pausen.

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

I år støtter jeg alle positive prosesser som drar FFK, laget og publikummere videre tilbake til det gode selskap (innenfor rimelighetens grenser).

Jeg også! Smile

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340