Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 apr 10, 12:16

Opprinnelig postet av keiko99

Det har vært forsøk på samarbeid med at dem til og med har gått ut i media om dette, men så har noen klart og rote det til slik at samarbeidet igjen ble brudt og slik har det holdt på...

 

Akkurat der må jeg si meg uenig med deg. så Vidt meg bekjent har det aldri blitt satt ned en fast gruppe fra alle parter for å følge opp sammarbeidet.

Først før denne sesongen ble BRH tatt med på sikkerhetskurs eller hva de kaldte det noe PH har vært med på vært år. Mitt poeng er at man må prøve 110% prøver man bare 50% går det ikke.

Når man da har prøvd 110% og virkelig gått inn for det er det mye lettere å eventuelt i ettertid hvis man kommer så langt å si at hei dette funker ikke vi får heller dele oss.

Sammen er vi sterke og kan lage et sykt bra liv men da må vi også ville dra i sammen rettning og forsøke og bli enige. Det tror jeg vi kan klare og klarer man ikke det er det ikke flaut å si at det ikke gikk og heller dele seg. Har man prøvd er det mye lettere å akseptere at det ikke funker

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340