Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 apr 10, 10:00

Opprinnelig postet av mysthical

Lite innspill til

Vi er et lag, en by og en gruppe supportere. Sammarbeid er nøkkelen. Dra i samme rettning. Grupper som skal stå på PH feltet bør sette seg ned å lage en felles kjøreplan og bli enige om ting. Det er først da vi hever stemmningen.

Folk lurer på hvorfor stemmningen var så mye bedre før vi fikk andre grupper jo da dro alle i samme rettning. Det gjør meg ingen ting å ha flere grupperinger på samme felt men kravet er da at man skal jobbe hele feltet sammen og det får man kun til om man snakker sammen og blir enige om en felles kjøreplan for hele feltet om hvordan man vil ha det.

Videre så MÅ man slutte med den mobbingen om tanter juletrær, fjortis og snakke nedsettende om de som er annerledes. Ja det er MANGE som har blitt mobbet bort fra feltet pga sant. De har blitt dritt lei alt sammen og fotball skal være glede.

Så et stort stort ønske inkluder alle og dra i felles rettning. Ikke se ned på noen fordi de går med en drakt og faktisk er stolt over drakta eller de som går i andre merkeklær. Vi skal klare å få tilbake en god possitiv stemming og synge motstanderen sønder og sammen. Vi kan hvis vi vil Laughing

 

Jo, men det er jo dette som er selve problemet,  De to grupperingene og PH drar ikke i samme retning, det har det ikke blitt gjort siden BRH gjorde sitt inntog for fullt i 07, og jeg ser ingen utsikt til at det skal skje i nærmeste fremtid heller..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340