Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 apr 10, 22:46

Jeg tror dette blir bra. Historien viser at lag som Stabæk,Ålesund hadde godt av en tur ned,for så å komme opp igjen. Men det er ikke bare skader som kan være en ulempe,også karantener.

Jeg ser at det trenes masse forebyggende ,for å holde skader unna,og jeg er sikker på at klubben gjør det de kan for å holde troppen skadefrie.

 

Men,vi kommer ikke utenom at alle ser på oss som favoritter til å rykke rett opp. Og etter min mening,er det herlig å være i en slik situation......hvis ikke,,hva har vi da oppe i Tippeligaen å gjøre?

Dette er "press" som gutta tåler,og jeg leser at samholdet er supert om dagen,og gutta har det gøy.

 

Dette kommer til å bli bra...selv om alle lag vil kjempe med nebb og klør for å "mose" FFK. Vi vil kanskje gå på en blemme nå og da,men det er ikke farlig,så lenge det riktige fokus er der til hver kamp

 

Lykke til alle sammen...gleeeder megLaughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340