Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 30 mar 10, 23:33

Jeg registrerer at mange er skuffet over at denne Franck nå ser ut til å glippe. Jeg er skuffet selv også, men det er først og fremst fordi at det ikke kommer noen nye spillere som kan styrke FFKs tynne tropp.

 Når det gjelder afrikanske unggutter så har vel FFK brent seg før, eller har dere glemt Kuadio, Fofana, Adyiah og Lala? alle de kom til FFK med godt rykte og det gikk gjeteord om deres talent, men ingen av de slo til i FFK drakta. Dette var spillere som hadde bevist langt mer enn denne prøvespilleren.

Med fare for å provosere noen: det europeiske fotballmarkedet flommer over av afrikanske unggutter med en drøm om å få kontrakt med en europeisk klubb, i kjølevannet følger griske agenter som er ute etter å fylle sin egen lomme. FFK gjør det rette med å ikke bruke penger man ikke har, Franck er sikkert en talentfull spiller, men som sagt det er mange talentfulle afrikanske og sør-amerikanske spillere ute i markedet.

Med is i magen, tålmodighet og de rette kontaktene så kan FFK få tak i den rette spilleren. Jeg bare nevner Celso Borges! 

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340