Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 mar 10, 19:40

Opprinnelig postet av Willy René

Enig med Joakim Simensens utsagn i sin fb-blogg.

Garcia har spilt 70 minutter, og det er nok litt usikkert hva han står for, og FFK foretar sikker noe research også.

Jeg synes folk blir litt for overopphetet her inne når det gjelder Garcia, han blir nærmest gudsforklart jo, det må da vel være andre alternativer også som kan vurderes før vinduet stenges 31.03., og det er jo mange spillere både på billigsalg og gratis nå som kan være av interesse å vurdere nærmere.

Å gis seg ende over fordi en spiller tilbyr seg å prøvespille på La Manga kan vel nesten kalles febrilskhet, "vi MÅÅÅ ha en spiss NÅÅÅ!"

Jeg håper og tror FFK bruker både tid og fornuft.

Nå skal jeg ta på meg litt for denne "gudsforklaringen", hehe, men jeg synes jo dette bare er artig. Nå er det jo sånn at det er ingen av oss som bestemmer A eller B uansett, så om det blir overopphetet og om vi optimistiske faktisk skulle skreket "GARCIA NÅÅÅ!!" f.eks, så er jo det så uskyldig som det kan få blitt uansett :-)

Og har ikke sett noen febrilske innlegg her i det hele tatt, ser kun folk som er interesserte, positive og som oser av optimisme, og det synes jeg er herlig.

---------------------------

2010: The new era begins.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340