Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mar 10, 15:52

Opprinnelig postet av Pk

Håper ikke FFK er like naive som de har fremstått som tidligere. Når en spiller frivillig oppsøker en norsk 1. divisjonsklubb og ønsker å vise seg frem tyder jo det på at han ikke hadde gått rett inn på ManU for å si det sånn. Hvis denne spilleren er god, hadde han hatt kontrakt med en annen klubb for lenge siden. Men det er nå min personlige mening, la oss håpe jeg tar feil!

For det første, bra at "Man. U-aktuelle" spillere heller ikke er i samme sjikt som de spillerne FFK har råd til nå.

Og for det andre, så har han vært innom Barcelona, og han har vært på prøvespill hos Anderlecht. Å lykkes i fotballverdenen er ikke bare talent og ferdigheter, man skal også ha litt god timing og litt flaks. Har man ikke det, så kan man bomme på sjanser og prøvespill, og da hjelper det ikke om man faktisk er god, fordi man må ha fasiliteter til å vedlikeholde og videreutvikle det man allerede har også.

Så ja; jeg håper du tar feil.

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340