Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mar 10, 12:29

Opprinnelig postet av Johansen

Ønsker å stille et lite spørsmål selv, hva vet vi egentlig om Pedro Garcia?

Syns det er litt rart hvordan mange mener at vi skal signere denne karen etter en trening og litt over en omgang i en kamp. Helt greit at noen ytrer at de ønsker at han signeres basert på det han har prestert på La Manga, men hver vennlig og bekreft om du har vært på La Manga og sett han, eller om det kun er meninger basert på artikler fra F-B. Vi har absolutt behov for en spiss, men vi bør vel ha litt mer kjøtt på beina før vi signerer han?

Vil også få nevne at vår kjære tidligere sportsdirektør Tor-Kristian Karlsen kommenterte på Twitter at han aldri har hørt om Pedro Garcia.

Ønsker kun det beste for klubben vår.

Jeg vet personlig bare det jeg har skrevet, og har ikke sett han. Vår kjære trener så han, og han var imponert. Det holder for meg, iallefall nok til å være litt positiv. Uansett om sjansene skulle ha vært små for at han er noe tess, så er det artig å piske opp litt positiv stemning.

Og at TKK ikke har hørt om han, det kan jeg ikke svare på, men er vel strengt tatt ikke alle spillere man er oppmerksom på heller. Stor verden da.

---------------------------

2010: The new era begins.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f