Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mar 10, 11:42
Endret: 09 mar 10, 11:44
Endret av: Welhaven

Det er vel ingen hemmelighet hva jeg synes, hehe, har snakket hyppig for han på et par tråder her allerede.

Vi trenger en spiss. Everton tenker jeg ikke på før han roer ned kravene sine, så den som lyser frem for meg personlig er da vår spanske Garcia.

Han sier jo at styrkens hans er en-mot-en situasjoner, og det at han kan skape noe på egenhånd. Om vi kunne fått tak i et uromoment for motstanderne, så ville det vært gull verdt. I tillegg er det ikke til å skimte av at han faktisk scorte på debutkampen, treningskamp eller ikke. Han hadde jo bare trent med oss siden lørdag.

Det sier litt om styrken hans, evnen til å tilpasse seg, og de som fikk sett han sa at han jobbet hardt og hadde stor innsatsvilje; og det er nettopp dette vi trenger.

Økonomisk messig så ligger han positivt ann mener jeg, da i forhold til at han sikkert skal ha mindre lønn enn Everton, og personlig har han hatt sine vansker og problemer, og jeg ser derfor at Fredrikstad FK kan virke interessant for han i forhold til en re-launch av karrieren.

Greit vi er i Adecco-ligaen, men vi er ikke et Adecco-lag, vi har ikke en Adecco-stadio, og vi har definitivt ikke en Adecco-by og supportergjeng. Vi hører til i tippeligaen, og helst på toppen der, noe vi for kort tid siden beviste.

Min personlige oppsummering; Vi har sett lite av han, men jeg er klar for Garcia, og jeg føler Garcia fint er klar for FFK.

---------------------------

2010: The new era begins.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f