Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 11 jul 04, 12:57
Det er nå man skal vise hva en er bygd av.
Det er nå man skal vise at en tør å stå for noe.
Det er nå man skal vise at en gjerne vil oppnå noe morsomt, og at man vil ta krigen og gleden sammen med andre.
Det er alltid morsommere å oppnå noe i fellesskap.
Det er lettere å oppnå noe i fellesskap.

Men dette felleskapet må ha troen. Tro kan ikke bare flytte fjell. DET FLYTTER FJELL.

Noen vil alltid ta et skritt til siden, ut av det fremadstormended fellesskapet, så snart det det stopper litt opp i en motbakke. Disse vil gå ut til siden, som om de aldri har vært med, for å si "dere har ikke sjans". Og så vil de fortelle hvorfor og hvem som har skylden. Så snart dette store glade felleskapet ruller videre igjen hopper de inn i rekken igjen Disse populistiske bedrevitende tvilerne må gjerne få drive sin parasittvirksomhet. Men de må aldri få makt nok til å bremse de som er på vei mot det store felles målet.

Nå eller aldri må man stå sammen. Spillere, ledere, støtteapparat og supportere. Er man mange nok, og har nok tro på at man kan lykkes, MÅ det bare lykkes. Og gleden av å oppnå det sammen er ubetalelig.

Jeg snakker ikke om å unngå nedrykk. Jeg snakker om å ikke la seg knekke av motgang(uavhengig av nedrykk eller ikke), men stå sammen i troen på at FFK kan bli et lag å regne med i tippeligan. Et lag som samler fotball Østfold til et rike. ET lag med supportere som sprer glede på tippeliga arenaene.


---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340