Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 feb 10, 12:30

Til dere som faktisk hetser Tarik for dette her: Ta dere en jævla stor BOLLE! Det er en leieavtale for vårsesongen, ikke en femårskontrakt på Åråsen.

Det er Heerenveen som vil leie ut Tarik. Tror dere han selv har fått en telefon fra Henning Berg og så gått til treneren og spurt "Kan dere værsåværsåværsåsnill å leie meg ut til Lillestrøm, jeg har kjempemassemye lyst til å spille for dem"? Han får ikke særlig med spilletid, så utleie er et bra alternativ for Heerenveen (sparer litt lønn samtidig som en av deres spillere får kamptrening på bra nivå) og for Tarik (får spille fast). Jeg tipper at klubben hadde sagt blankt nei til å leie ham ut til oss nå når vi skal spille i Adeccodassen.

Selvsagt er det ikke noen fin ting å se Tarik spille i gult og svart - men tror dere virkelig han ville valgt det dersom vi (FFK) var i Tippeligaen nå når utleie ble aktuelt fra Heerenveens side? For Tarik sto nok valget mellom å bli utleid til en norsk Tippeligaklubb, eller spille på Heerenveens reservelag resten av den nederlandske sesongen. Og da synes jeg ikke LSK er et merkelig valg. Det er relativt kort vei til familie og venner i Fredrikstad, og Henning Berg har rykte på seg for å være dyktig på å utvikle unge spillere. Jeg skjønner ham godt og håper han får en opptur for LSK. Så stoler jeg på at når han i fremtiden måtte vurdere en permanent retur til Norge, kan FFK igjen tilby ham tippeligaspill!

 

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f