Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 feb 10, 12:49

NFF må ha gjort en skikkelig blunder ved sin første vurdering? For sist NFF innrømmet feil var vel da det trasket dinosaurer rundt på jorden, så det skjer neppe ofte, og hvis de først innrømmer feil, så må det være noe skikkelig vil jeg tro.

Uansett, det var litt hipp som happ for min del hvem som spilte. Hamkam er vel ikke favorittlaget, mens mossingene graver i jord og vann for å finne dritt om oss litt lengre sør. Jeg vil påstå at det er litt forskjell på reaksjonene her og Kråkevingens forum. Da FFK rykket ned ble det flere sider med eder og galle på mosseforumet, mens de ble møtt av sympati her inne da de mistet lisensen. Og vi er liksom de som er hovmodige og trollete?

Uansett. Fotball skal avgjøres på banen, så i grunn greit at Moss vant frem med sin anke. Da er det bare å glede seg til flere lokaloppgjør til året.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340