Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 feb 10, 16:52

Opprinnelig postet av Erikk

Det blir noe ved å følge FFK at en venter på den neste skandalen eller negative nyheten.

Da jeg så oppslaget om at Thomas Myhre hadde fått fyken, tenkte jeg med en gang; "Å nei!" Jeg antok presumptivt at han var keeper i FFK - og nok en negativ sak om klubben. Men sekundet etter gikk det opp for meg at han var jo i Viking.Embarassed Det er jo flere år siden han var her. Så dette negative oppslaget var ikke om FFK! Hurra. Har vel blitt sånn siste året at når det har vært noe negativt om norsk fotball i pressen, har FFK ofte vært nevnt. Men nå er det ikke sånn lenger. Johannesen og Rafn (og flere med) har klart å snu den negative trenden og blir nå avløst med flere positive saker enn negative. At valgkomiteen gjorde en glipp her, velger jeg å se storsinnet på - så lenge de klarte å endre innstillingen sin i tide. Ingen vits i å grave mer i det nå. Det er tross alt valget som er avgjørende og ikke innstillingen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f