Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 12 feb 10, 16:17

 Dette kan fort vise seg å være en viktig sak.Her har vi i interimstyret en nestleder som det virker som om har forstått hva som menes med å skape en tydelig og gjenkjennbar klubb, bygget på de kjerneverdier som FFK har stått for opp igjennom tidene.

Hva er så belønningen til Rafn? Jo, en varaplass - uten stemmerett... Nå har riktignok et organ i klubben prestert (nok en pinlig) feberredning i etterkant, men fortsatt er det foreslått èn fra en tilsynelatende endeløs rekke av bankfolk på "plassen til Jan", og Jan Rafn er nå foreslått på en menig og ettårig plass. 

For ordens skyld : Jeg kjenner ikke Jan Rafn, heller ingen av "bankfolkene". Bankfolk er jo skikkelige folk, men man trenger ikke å fylle opp et fotballstyre med dem, gang etter gang....

 Denne saken forteller oss at her må vi passe på - det er tydeligvis ikke etablert en god nok forståelse i alle ledd for hva som må til i klubben i årene som kommer. Vi får også håpe at valgkomiteens forslag og krumspring ikke er et signal om fortsatt maktkamp i kulissene. Det er uansett bekymringsverdig at man ikke på forhånd evnet å forstå at dette ville skape såpass reaksjoner at man var nødt til å endre sin innstilling.

Nå tror jeg det er viktig å si tydelig ifra på årsmøtet: "Asgeir" har lovet benkeforslag på Jan Rafn som nestleder - dette har min stemme.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f