Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 feb 10, 18:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå har spillerne fått det som de vil og alt skulle være fryd og gammen for de, men takken er at de ikke klarer å slå Alta engang, det er flaut FFK.

Nå må du slappe av da mr. Negativ. Så fort noe går i mot slenger du ut eder og galle. Før skandalesesongen 2009 var du selve eksempelet på herr Negativ, og nå fortsetter du igjen. Jeg blir matt.

Det var en treningskamp! Her skal man trene på forskjellige ting. Ingen poeng blir delt ut heller.

Nei fysj FFK, nå river jeg istykker mitt sesongkort! Tongue out

Mente, bare at spillerne burde vise entusiame og glød etter at de fikk viljen sin med at Nordlie forsvant.

Selv om de prøver nye ting, så er det altså greit at de taper alle kampene framover?

Nei, nå har jeg støttet klubben mer noen annen gang, har spnset de med 4000 kroner.

 

Hvor har du det fra at spillerne ikke viste entusiasme og glød i dag?

Om de prøver forskjellige formasjoner, spillere i nye posisjoner osv og får til et godt lag når sesongen drar seg i gang, ser jeg ikke noe problem med at de taper flere treningskamper, selv om det hyggeligste er om de vinner.

At du har sponset klubben med 4000 kr synes jeg bare er hyggelig =)

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f