Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 feb 10, 17:56

Første omgang var bra og tenningsnivået var høyt. Synes de fleste klarte seg bra. I annen omgang ble det en del bytter og det er ikke rart at spillet kan falle litt sammen da. Men det var jo en treningskamp. De som klarte seg best i dag, var Thomassen, Askar, Piiroija, Ophaug og Valencia. Av de unge som kom inn synes jeg Zlatko Krickik (!?) - hvis det var han som var nr 26 - gjorde et positivt inntrykk. Jeg vet ikke planene FFK har for ham, men han virker spennende for fremtiden. Kanskje arvtager på den defensive midtbanen - som er blitt savnet etter Wehrmans glansdager? selvfølgelig litt tidlig å si, men tendensen var der. første målet til Alta burde vært unngått. Først og fremst at ingen forsvarere hindret Alta spilleren å skyte, men når han først fikk skutt, burde vel også Bråthen kunne tatt denne da den var fra langt hold. Men som andre har nevnt, er det treningskamp og man skal jo lære og bli bedre av slike kamper. Positivt at juniorene får prøvd seg og bli vant til tempo og nivå. Tegan virker som han har noe uførløst over seg. Jeg vet han kan prestere veldig bra, - men det virker som han ikke har troen selv, eller ikke har nok kondisjon til å orke å løpe. Håper han finner formen og kan bli den goalgetteren han var for noen år siden i Sandefjord.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f