Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 feb 10, 16:24

Nå blir det ekstremt viktig at slike holdninger som enkelte viser her inne, lukes vekk. Vi kan ikke begynne å lange ut mot spillerne og krisemaksimere når vi ikke vinner.

Jeg driter i at FFK burde slått Alta, egentlig. Vi får i gang laget, og juniorspillere får viktig erfaring.

Merker jeg blir kraftig provosert over at enkelte begynner å klage på spillernes innsats, og at "de har fått viljen sin". Skal vi bruke det argumentet hver gang vi ikke spiller sambafotball og knuser motstanderen med minst fem mål?

Treningskampene våre har lite å si for hvordan sesongen blir. Det som har desto mer innvirkning, er supporternes innstilling. Vi står egentlig overfor to valg:

a) Vi kan slenge dritt om spillere, mene at Aune lar spillerne kose seg på trening, dra opp ting som skjedde i fjor hele tiden og generelt bidra til å skape en dårlig stemning

eller

b) Være positive, støtte opp om spillere, trenerteam og klubb og hele tiden se fremover. Komme med konstruktive innlegg istedenfor å påpeke alt som ikke fungerer helt optimalt.

Hva velger supporterne? Jeg tror at dette valget er helt essensielt for om 2010 blir en god eller en dårlig sesong.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f