Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 04 feb 10, 16:34

Opprinnelig postet av Asgeir

 

Det å påpeke skrivefeil er jo ikke usaklig eller uforberedt? Da har man jo faktisk lest innlegget til den det er snakk om, dvs at påstanden om skrivefeil er begrunna osv, og ergo helt OK.

Jeg vet ikke hva slags forum du eller moderatorene vil ha, men jeg er i det minste 100% sikker på hvilke av de to JEG ville ha valgt!

Nei, jeg synes det er omtrent like ok som å kommentere hudfarge, vekt, sosial status eller andre ting som ikke har noe med saken å gjøre. Personlig bryr jeg meg fint lite om noen henger seg opp i om jeg skriver galt, men det er sikkert folk med dysleksi som ikke synes det er like ok. Det begynner vel å skli veldig ut her nå, så jeg avslutter for min del med å si at jeg ønsker et forum der man kan dele begeistring, håp, skuffelse, optimisme, ønsker, frykt, følelser for og rundt FFK med en relativt stor takhøyde


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340