Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 feb 10, 14:07

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg setter standarden for definisjonen av..? Beklager, men jeg skjønner ikke hva du mener her.

Det generelle åndsnivået du prater om: Da bør det jo også lukes ut ethvert form for forsøk av sjikane av andre på forumet, som når noen feks påpeker andres skrivefeil, dårlige setninger eller feil bruk av fremmedord. Hvis det først og fremst er et høyt åndsnivå du er ute etter så er det sikkert andre forum der du kan få dekket den biten og så ta fotballdiskusjonen her.

Mener du at det er sammenlignbart å sjikanere/hetse/kritisere en spiller på stadion, eller i gågata, og å komme med en sleivete bemerkning her inne?

Jeg føler meg priviligert....

Jeg prøver igjen, fra reglene for dette forumet:

Ethvert innlegg som skrives skal ha en mening for leseren, så "han suger", "fint!" og tilsvarende innlegg uten videre forklaring vil føre til at innlegget slettes.

Hvis noen da kyler avgårde en kjip melding til en spiller eller trener uten begrunnelse så burde moderator fjerne det aktuelle utsagnet. Han skal ikke fjerne hele posten, men det som er ubegrunna, ufundert og bærer preg av trykklettelse...

Det å påpeke skrivefeil er jo ikke usaklig eller uforberedt? Da har man jo faktisk lest innlegget til den det er snakk om, dvs at påstanden om skrivefeil er begrunna osv, og ergo helt OK.

Og det er da klart at jeg er ute etter et eller annet åndsnivå??? Hvis vi hadde gitt beng i alle netikette-regler her inne ville jo forumet utspille sin rolle i løpet av 14 dager! Det er i alles interesse at vi holder en edruelig linje, er saklige, forbereder svar ordentlig, begrunner våre påstander. For hvis vi gjør det vil forumet faktisk bli en kanal for tilbakemelding, ideer osv, og vil således bidra til FFKs sukess over tid.

Alternativet er at vi bare har et sted å spre vår eder og galle, men DE fora har vi virkelig nok av på nettet. 

Jeg vet ikke hva slags forum du eller moderatorene vil ha, men jeg er i det minste 100% sikker på hvilke av de to JEG ville ha valgt!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340