Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 feb 10, 20:31

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Opprinnelig postet av Asgeir

Så du kan ikke være enig med meg (og Rafn) at vi skal støtte våre egne spillere, og ikke hetse dem? Hva er det med deg, da? Jeg skjønner ingenting, jeg.

Syns du det er bra med hets mot enkeltspillere fra tribunen?

Når det gjelder Ramberg spesielt: Det er ikke snakk om det "meste som handler om Ramberg her inne" er konstruktiv kritikk. Det er snakk om vi i det hele tatt skal tillate hets av enkeltspillere her inne, ikke om det er mest eller minst konstruktiv kritikk. Hvor mange innlegg med konstruktiv kritikk vi har her inne pr. hetsemelding er totalt uinteressant.

Generelt vil jeg si at vi skal ha stor takhøyde, og så får vi heller kjøre litt sjøljustis på hva vi aksepterer og ikke.

Ser at du har kommet sent inn i debatten. Les mine innlegg, så får du svar på dine påstander. Og som du så kjekt sier: "jeg skjønner ingenting". Du skjønner hvis du hadde tatt deg tid til å lese, antar jeg.Dette har vært en grei debatt, helt du kom opp med alt på nytt. Hets er selvfølgelig ikke greit, og det har jeg skrevet før.- Spesielt ikke fra tribunen mot egne.

Jeg har lest gjennom hele tråden, og har ikke fått svar på noen av mine "påstander". Hva er det jeg i dine øyne "påstår"? Det eneste jeg mener er at Rafn i dette tilfellet har stått opp for FFKs spillere, som en sann supporter. Så er det du som leser altfor mye ut av det Jan sier, du tolker nemlig at Rafn står på Rambergs "side".

Rafn setter fingeren på noe meget viktig: Supportere skal støtte sin spillere, ikke hetse dem. Vi må gjerne kritisere, men "selg Ramberg" er ikke kritikk, det er hets. At det var Ramberg som utløste Rafns innlegg er vel ikke det minste rart, for han har fankern meg fått utrolig mye usaklig juling her inne!!

Og jeg fatter ikke at det er mulig å være uenig i Rafns utsagn om at vi ikke skal hetse spillere! Og derfor er det også, i mine øyne, helt greit at han tar det opp, siden det burde være politisk helt, totalt uproblematisk og burde være helt selvfølgelig, at vi skal bygge våre spillere opp istedet for å bryte dem ned.

Jeg synes faktisk at det burde vært moderert litt hardere her, spesielt i innlegg som "selg Ramberg", for sånne innlegg, og den meninga de står for, burde vi ikke akseptere i det hele tatt verken her inne eller på tribunen eller i gågata! Saklig kritikk, joa, absolutt, men ren galle som kun fungerer som "desteam" for enkeltpersoner, ja det burde vært fjerna øyeblikkelig, IMØ.

Hvis det er slik at Rafn må veie sine ord på gullvekt sjøl i de mest trivielle og ufarlige sakene, ja da har vi et STORT problem i FFK. Det må da være helt greit at han deltar her på forumet, og kritiserer oss på en saklig måte, akkurat som vi skal ha anledning til å kritisere spillere, eller Rafn for den saks skyld her inne.

Og hvis Kosten hadde vært her inne og uttalt seg, og deltatt i diskusjonen? Jeg ser ikke noe problem i det! Hvis folk ikke er fornøyd med Kosten, ja så får de møte opp på årsmøtet og sørge for at det blir stemt inn en annen leder, da. Kosten uttaler seg til pressen hele tida, og jeg ser ikke forskjellen på å uttale seg her og i avisene.

Jeg tipper vel at grunnen til at eksempelvis Kosten ikke deltar her inne er rett og slett at det ikke er her inn på forumet ting blir avgjort. Jeg tror ikke forumet bidrar engang til beslutningsgrunnlaget i styret, så jeg mener bestemt vi overvurderer vår egen rolle vi som henger her inne og skriver i øst og vest.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340