Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 feb 10, 20:10

Var og så på 1 og 1/2 omgang av kampen. Det var vel ingen kjempekamp fra noen av lagene. Banespillet var dårlig, men FFK var hakket bedre der.

Pluss i boka til Simen Rafn! Syns han spilte veldig bra, viste at han er arbeidsom og besitter stor hurtighet. Jan Tore Ophaug og Raio Piiroja klarte seg bra, og førstnevnte viste flere ganger at han er rutinert og kald med ballen. Agim Shabani var også bra.

Wallace var dårlig, med en overraskende dårlig innleggsfot. Bjørn-Runar Dahl var tidlig borte og spurte om det gikk bra med ham, så jeg tror han kanskje slet med en liten skade. Ble jo også bytta ut i pausa. Tegström var dårlig, veik i duellene og virker til tider uinteressert.

Borges var ganske usynlig. Askar viste at han har bra fart og er arbeidsvillig. Tror høyresiden vår kan bli veldig spennende i år. Askar som høyre indreløper og Rafn som høyre kant virket som et bra samarbeid, hvor de jobbet godt for hverandre. Har også trua på Agim som høyreback.

Kan ellers bekrefte at dommeren var dårlig, uten at jeg fikk med meg helt hva som skjedde med Thomassen da han ble utvist.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340