Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 02 feb 10, 15:00

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av kjell

Hadde det vært for fem år siden, hadde jeg uten tvil sagt FFK,

 

Men nå er jeg luta lei denne klubben. Nye trenere. Nye direktører. Nye styrer. Nye spillere som ikke bryr seg om annet enn lønn. En klubb som bruker energi og penger på syting og klaging. Hvor ble det egentlig av smilet og stoltheten. Det oser dessverre amtør av hele klubben. Jeg har mistet hjertet for klubben. Sørgelig, men sant.

Det er din mening og man får bare respektere at det er din mening.Men man mister vell ikke hjertet for klubben selv om ting har gått i motgang en periode?Nå begynner jo ting virkelig å gå riktig vei igjen.Gleder meg hvertfall til kamp idagLaughing

 

Jeg vet ikke riktig. Dere må gjerne kalle meg medgangssupporter, for det er kanskje det jeg er?  Hadde det ikke vært for medgangssupportere, så hadde ikke FFK vært innom de TL de siste årene uansett. Medgangssupporter har blitt et skjellsord blant supportere, som alle klubber er avhengig av, til syvende sist. Så burde kanskje takke de?

 

Greia er at jeg koset meg mye mere når vi lå i bunnen av TL i 2004. På tiden hvor spillerene kjempet som løver, og Eggen fikk det beste ut av hver eneste. Vi tapte jo det meste av kampene på våren der, men har aldri hatt det så gøy med FFK før. Jeg dro hjem fra stadion med en følelse av at FFK hadde gått ned med flagget til topps. Stolt var jeg, til og med når vi tapte. Forrige sesong dro jeg hjem fra stadion, nærmest følelsesløs. Buing fra publikum, som ofte dro i 75 minutt, kroppsspråket til spillere og trenere, som viste at de ikke koset seg på jobb, og stemningen på stadion...

Nå synes jeg klubben ansetter trenere, hjelpetrenere, direktører, styrer, osv,  alt for ofte, til og med uten å ha forthørt med spillerene, som tross alt burde hatt noe å si.

Og Trond Kristian Karlsen som var innom klubben? Ansette de han uten å ha snakket to ord sammen om fremtiden til klubben? Hmmm. Hvor gjennomtenkte planer legger FFK egentlig?

Og alle spillerene FFK har hentet, selv om klubben kun har røde tall? Og lønningene? Alt for høye, ut ifra hva økonomien tåler. Man trenger ikke ha noen mastergrad i økonomi for å skjønne dette...

Det var bare noen eksempler. Sakte med sikkert ha jeg mistet hjertet og tilliten til denne klubben.

Unnskyld, jeg likte FFK mye bedre før.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f