Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jan 10, 23:38

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Jeg spør igjen. Hvem er informanten til Supporternet? Denne siden er ikke hakke bedre enn de som flyr til media.

"Denne siden er ikke hakke bedre enn de som flyr til media."

Hva mener du egentlig med denne setningen?  At FFKsupporter.net er å sammenlikne med f.eks. FB? Og er det virkelig noe som får deg til å tro at noen her inne - moderator, forumskribent eller hvem som helst annen - vil røpe hvem sine kilder er? Og... ordet "informanten" tilsier at det er en kilde. Må det være én, kan det ikke være slik at FFKsupporter.net har tilgang til informasjon fra flere kilder? Flere personer?

Personlig mener jeg det er vesens forskjell på å være "kilde" til informasjon kontra det å gi media - eller oss her på FFKsupporter.net - fri tilgang til hemmelige dokumenter og annen hemmelig informasjon.  Det er forskjell på et par setninger og en hel bok.

Når det er slik at f.eks. Holters eller andre her inne presenter informasjon - iallefall i form av en artikkel - er det som regel gjort et grundig arbeid med å sikre kilden(e) og troverdigheten. Og det er vel kanskje det grundige arbeidet som legges ned av Holters som gjør at FFKsupporter.net fremstår som om vi har tilgang til all info som finnes i hele klubben...

Bits & Pieces... Kan til slutt bli en stor bit, serru.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340