Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 30 jan 10, 02:34

At spillerne ikke bør lese innleggene på et forum som dette er jo helt klart! Det er jo som om å be om juling. Uansett om man preseterer eller ikke vil det jo alltid være delte meninger om en spillers bidrag til laget. Jeg er eksempelvis PAC-fan, mens han har fått "høre" her inne i årevis at: "vi trenger en ny høyreback", "Czwartek holder ikke nivået", "...for gammel" osv osv

Spillerne blir verbalt "skutt på" av ulike årsaker, berettiget eller ikke og om man velger å lese alt bør man være ekstremt sterkt mentalt.

Velger å snu litt på det i forhold til Rafn. Jeg vet at han er en sterk person som tåler mye, men hva om den dagen kommer at det er nettopp han som står i skuddlinjen her inne og folk ønsker ham fjernet fra hans verv. Hvordan takler forumbrukerne at de vet at den de skyter på leser hvert eneste ord?

Uansett, så ser jeg på det som svært positivt at Jan deltar aktivt her inne. Det gir forumet litt mer tyngde. (Ikke bokstavelig talt Jan. Du er jo selvsagt høy, mørk, slank og kjekk! Laughing) Takk for en god quiz på Torsdag!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340