Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 20:35

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Fint at vi har en folkelig representant i styre og stell i klubben, Rafn. Likevel er mitt tips at du må trå meget varsomt frem med innlegg på nettet fremover på grunn av din posisjon. Greit at du redgjør for forskjellige ting, men vær så snill å ikke ta parti her inne. Du vil garantert grave din egen grav, og ting vil bli brukt mot deg.

Så til saken.

En supporter bør etter min mening ikke støtte et lag blindt. FFK- organisasjonen handler ikke bare om spillergruppen, men også om styret, as og administrasjon. Noen ganger er det uenigheter mellom partene, og jeg kan dermed ikke støtte spillerne hvis jeg er uenig med dem. Greit at man ikke skal bedrive høylytt kritikk under en kampsituasjon, men det må være rom for kritikk av spillere hvis den er berettiget. Og noen av spillerne som man kan kritisere er for eksempel Ramberg. Han har gjentatte ganger brukt media som kanal for kritikk av mange ting i FFK-systemet.

At Ramberg har mange flotte sider bør ingen betvile. Det vet også jeg.

Takk for tipset, men det er jeg veldig klar over og er veldig forsiktig med å "ta parti".

Skulle derimot jeg grave min egen grav fordi jeg støtter en av våre spillere fordi denne utsettes for massiv kritikk , så graver jeg med glede Wink 

Selv bestemte jeg meg for å gi meg i FFK pga av en kommentar slengt fra tribunen. Det var dråpen som fikk begeret til å renne over.

 

Og selvfølgelig skal det være takhøyde for å kritisere både styre, stell og spillere, men når det blir så massivt mot en spiller som det har blitt etter Nordlies avgang så er det på tide å si fra.

Ja jeg er selv imot hetsing men jeg synes det er merkelig at du ikke nevnte detta når det sto som værst mot Nordlie her inne oxo.For det var virkelig ille.Men jeg er ferdig med Nordlie saken og ser framover uansett hvem som trener laget.Som du selv sier man skal støtte den som er i klubben!!Nordlie var faktisk i klubben når det var bare dritt mot han

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340