Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 20:33

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvorfor kom du ikke med ett lignende innlegg når Tom Nordlie blei hesta som værst her på forumet Rafn?

Syns du som er i styret at den hetsen var grei?

Regner med at du leste mye her da også, og jeg kan si deg at hetsinga av Nordlie var ca 100 ganger værre enn hetsinga av Ramberg.

Nordlie var tross alt en del av FFK på det tidspunktet han også..

Før Tom ble ansatt hadde jeg noen refleksjoner rundt Tom Nordlie. Dem finner du hvis du søker litt på forumet.

Men når Tom ble ansatt var han en av oss. Etter det har jeg behandlet ham som en FFK spiller.

Jeg har snakket mye med Tom og vet av 100% sikkerhet at han ikke leser ffksupporter.net.

Det er noe annet med våre spillere. De leser det som blir skrevet her inne, og jeg har også tidligere sagt ifra hva jeg mener om det. Jeg synes hetsen av Tom Nordlie i alle medier har vært over alle støvleskaft og det toppet seg under idrettsgallaen. Det skal mye til å tåle sånn.

 Men nå er det vel ikke sånn i denne verden at hvis jeg går ut og støtter en spiller så er jeg imot Nordlie....

 Som du sikkert også har fått med deg så er Tom Nordlie veldig fornøyd med den behandlingen han har fått av det nye styret.

Jeg anser meg med dette ferdig med diskusjonen rundt dette.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340