Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 29 jan 10, 15:36
Endret: 29 jan 10, 15:41
Endret av: Lillebror

Har ikke problemer med å slutte meg til uttalelsene fra Rafn, men stusser litt på tidspunktet for denne oppfordringen. Ser av sidene at du har brukt denne siden i lang tid og da har det ikke vært reagert på den åpenbare hetsingen av tidligere/nåværende spillere og TRENERE. Om det er en innleid spiller , trener,eller Ramberg for den saks skyld, som har vært her med jevne mellomrom fra lilleputtalder er for meg uvesentlig.

Ser at du har fått en mer formell rolle, men fra i går skal det tydeligvis være en kollektiv  ro. Er det tilfeldig at FB nå(endelig) har lagt inn rutiner for pålogging til kommentarfeltet, det manes til ro på denne supportersiden, doldisene(urokråkene) fra Plankehaugen fremstår som godt forlikte med administrasjonen osv osv.? Ser mer og mer resultatet av et spill som er fremført og hvor de destruktive kreftene innad i klubben/administrasjon(les muldvarper) og blandt spillerne har fått herje fritt og med tilhørende løpegutter i FB og Demokraten.

Jeg skal være den første til å innrømme at både Ramberg og også Cwartek har tjent klubben i lang tid og vært hedersmenn. Deres rolle i "konflikten" er det imidlertid all grunn til å kritisere. Det hjelper ikke å skylde på at Ramberg er talsmann for spillerne. Han har ingen rett til å  mate de destruktive kreftene som har herjet. Det er heller ingen menneskerett "fly til media" med interne saker. Det har åpenbart vært et for tett forhold mellom spillere og nettassistenten(e) i FB.

 Starten på den verste


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f