Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 29 jan 10, 14:04

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Selvfølgelig skal man ikke drive personhets av egne spillere og TRENERE. Mener at en dabatt om personhets her inne burde  vært på banen da vi ansatte ny trener i August.

Ser poenget ditt, og er vel blant de som føler seg mest truffetEmbarassed

Fra mitt ståsted er Tom Nordlie mobberen fremfor noen, og var som FFK trener en særdeles høyt gasjert sådan. Jeg evner ikke å få noe sympati med den mannen og vil hevde at han har fått som fortjent(og da snakker jeg ikke om penger). Jeg har ingående kjennskap til Nordlies historie som trener fra garderobe nivå. Historien er ikke pen. Jeg har ikke gått hardt ut mot de som ansatte ham, igjen fordi de var lokale og ikke overbetalte.

Jeg mener det er stor forskjell på hva vi skriver her om godt voksne overbetalte leieesoldater, eller om det er lokale og/eller unggutter(les fotballspillere). Nordlie har vært som en omreisende gjøkunge i norsk fotball som har sugt ut penger og idrettsglede fra utøvere, støtteapparat og frivillige.

Han har definitivt lært noe underveis. Ikke når det gjelder fotball eller lederskap, men når det gjelder kontraktsinngåelser!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f