Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 23:40

Opprinnelig postet av ffk1903

Har det ikke tidligere vært snakk om at Pereira (Wallace altså) skulle til Gymsalen? Heller han enn Thomassen. Skulle helst beholdt begge men... Thomassen er - sammen med Borges - den mest spennende spilleren vi har i troppen, med Askar og keeperne et lite hakk bak.

Daukjøtt kan vi godt kvitte oss med (mye er borte allerede), indrefileten bør så aboslutt bli værende i klubben.

Håper på at vi seff beholder begge to.Synes elvestad er en meget spennende spiller som jeg gleder meg til å se mer på banen når har blir frisk igjen.Keeper plassen er vell åpen imellom de to vi har.Men blir staw bedre i feltet så mener jeg faktisk at han er en av norges beste keepere.Men da må han skjerpe seg med feltarbeidet sitt plus at bråthen er nesten like god.Skal bli spennende og se mer av rafn selv om han er veldig ung.Men der jeg er veldig usikker er spiss plassen.Håper tegan blomstrer igjen men er litt redd for at han ikke holder mål lenger(Håper jeg tar feil)

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f