Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 jul 04, 14:47
Jeg blir forbauset over hvor fort supportere blir negative i forhold til spillere og trenere. For to år siden spillte guttane i 2.div. Etter mange forsøk klarte Eggen å samle en tropp som var god nok for opprykk. Det var vel få som hadde trodd at neste år skulle laget rykke opp igjen. Jeg gjorde ikke det. Men det klarte de. Dermed er de i TL i dag.
Jeg regner med at alle supportere ønsker at laget deres gjør det best mulig. FFK har gjort det meget bra i to år. I år har det ikke gått slik mange hadde håpet. Men. Etter å ha hørt flere uttalelser og lest en del er det flere som mener at vi allerede har rykket ned. Det at vi blir skuffet er greit nok men at det blir lynsjestemning og at vi må finne synderen. Det er alle sin feil. Harry og Eggen får ta sin del. Spillerene har ikke gjort det beste de heller. Og vi supportere har ikke vært alt for bra vi heller. (Det finnes MANGE unntak f.eks Plankehaugen.)
Har vi supportere rett til å klage da? Som supportere er vi tilhengere av et lag. Eller fan som noen ville sagt.

FAN, en, eng., begeistret tilhenger el. beundrer.

Det med at man ikke blir til kampslutt er også helt forferdelig synes jeg. Satt under kampen mot Lillestrøm og så over på hovedtribunen på slutten. Hvilket signal gir vi til spillerene da?

For min del synes jeg det er bedre å se på at de spiller uavgjort mot Sogndal enn at de slår Grindvoll 10-0 på Westernsletta. Det er bedre fotball som blir spillt på stadion i dag.
Alle har rett til å bli skuffet. Blitt det selv mang en gang. Men prøv å ikke få dette til å bli en negativ trend. Vi må ikke gi opp allerede. Det skal spilles om mange poeng. Så alle dere supportere: Vi MÅ støtte laget vårt i gode og onde dager.

Gleder meg til en spennede høst-sesong.

Fredd.

---------------------------

Fredd


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340