Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 18:03

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av kjell-H

Og jeg har ikke noe personlig imot Aune.Men han spilte mye 4-5-1 som jeg virkelig ikke liker

Men du elsker Tom Nordlie, som spilte 4-3-3? 4-5-1 og 4-3-3 er veldig likt, det spørs bare hvordan du ser det. Dessuten spilte Aune mer en 4-4-1-1/4-2-3-1 formasjon.

Den eneste forskjellen på 4-5-1 og 4-3-3 er at kantene i første system er mer defensive enn i sistnevnte. Men om du velger å spille 4-5-1 med offensive kanter, så blir jo det 4-3-3...

Det som etter min mening avgjør om en trener er defensiv eller ikke, er alle de beskjedene han velger å gi til spillerne sine. Spillestil, presshøyde, aggresivitet etc.

Personlig har jeg mest sansen for 4-4-2, men syns også 4-2-3-1 er en spennende formasjon.

Nå er det vel forresten kanskje på tide å stoppe den Nordlie-glorifiseringen din? Har vi fått et nytt paco-Morganforhold her inne, kanskje?

Elsker tom Nordlie?Øy ro ned par hakk a mann.Ja jeg mente og menr fortsatt at Nordlie kunne ha fått til noe med FFK.Men nå er Han sparket så jeg er ferdig med den saken.Du som faktisk dro inn Nordlie her nå.Jeg Vil se framover og håper det blir ro i klubben med Aune som trener el ikke..Men for guds skyld ikke 4-5-1.Han brukte 4-5-1 med Ramberg av alle folk som off midtbane bak spiss som er helt latterlig

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340