Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 27 jan 10, 13:58

Aune fremstår som empatisk, god på kommunikasjon, og jeg tviler ikke på at han er fotballfaglig dyktig.

Men det jeg lurer på, er:

Har Aune den ekstra brodden som skal til for å få spillerne til å prestere, også på dårlige dager? Jeg mener å huske at han syntes synd på spillerne da de tapte kamp etter kamp i fjor sommer, og strengt tatt underpresterte...

Er det veien å gå for å karre seg vekk fra Adecco?

Hvis vi skal rykke rett opp, er hver kamp å betrakte som en blodig knokkelkamp av en cup-finale. Lagene som klarer å plukke poeng jevnt og trutt også når spillerne er slitne og kjørt, er de som etablerer seg i toppen av Adecoo. Jeg snakker om å ha moral til å ligge under med to mål etter 80 minutter, og likevel kjempe for og tro på seier. Synes jeg så lite av den innstillingen under Aune.

En perfekt kombinasjon hos en trener ville vel være en Aunes sympatiske stil og evne til å bygge tillit i spillergruppa, kombinert med en Nordlies fandenivolskhet og temperament når spillerne trenger å bli sparket i ræva.

Jan Jönsson i Stabæk tror jeg er litt en sånn type. Elsket av spillerne, men også respektert og fryktet. Er Aune det?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f