Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 10, 17:25
Endret: 19 jan 10, 17:54
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av mysthical

men nå som dette tragiske har skjedd. er det noen unge gode tallenter som har spilt mye for i moss i 1 div som kan være noe for FFK? noen som vet noe om det?

Sikkert andre enn meg som kan utfylle mer her enn meg. Men sikkert noe som er verdt å se nærmere på.. Vet selv ikke så mye om disse, det meste baserer seg på litt god gammeldags googling.

Martin Thømt Jensen, 19-årig midtstopper har vel trent litt for Stabæk sent i høst. 19 kamper i adecco i fjor.

Aleksander Bachke angrepsspiller på 18 år, vært innom G15, G16 og G17 landslag i alle fall. Spilte dog bare 8 kamper i adecco 2009.

Krister Wehmberg har G18-kamper, og over 20 kamper for G19. Midtstopper han også så vidt jeg vet. 23 kamper i adecco i fjor. 17 år.

Kristian Bjerke er keeper, og har blitt tatt ut av Eggen til G17-troppen nå. Fått veldig mye skryt av Eggen opp igjennom årene ser det ut til.

Marius Henriksen er 20 år, og har blant annet blitt invitert til prøvespill for Zenit. Har vært der borte tidligere også. Angrep/midtbane i følge mossfk.no.

Christer Jensen er kantspiller, visstnok bra fart. 19 år.  Spilte 29 kamper for moss i adecco i fjor, men var vel bare utleid fra Vålerenga. Regner med det er VIF som eier han, så da er ikke det aktuelt likevel.

Milos Crnogorac er også keeper, invitert for å vise seg fram for Sunderland nå. Har vel vært på G15 landslag i alle fall. Vet ikke hvor gammel han er.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f