Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jan 10, 14:44

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tror jeg heller vil ha Wallace på back og Thomassen på kant. Synes absolutt Wallace kommer bedre til sin rett når han kommer litt bakfra. Ser da at trenerene også får en annen utfordring. Thomassen liker seg jo best opp og ned langs krittet, mens Wallace helst sånn jeg ser det ha en kant som er flink til å skape rom bak seg på kanten. Men det bør uansett bli en sterk venstreside i adecco om det blir sånn eller sånn......

Jeg vil heller si at Thomassen absolutt kommer bedre til sin rett når han kommer bakfra. Hvis man plukker ut Thomassens fem beste kamper i FFK-drakt, er sannsynligvis alle som venstreback. Wallace har ikke fått så mange sjanser på midten, men han er en spillertype med potensial til å gjøre det godt der. Kan oftere komme til innlegg og skudd. Er flink til å holde på ball og kan bidra kreativt høyere i banen. Thomasen har enorm løpskapasitet og kan ofte komme på overlap når Wallace skaper kantrom ved å bevege seg inn i banen. Synes også Thomassen faktisk er bedre i forsvarsspillet enn Wallace. Lavere feilprosent (og lager færre idiotiske frispark som Wallace har en stygg tendens til). Tror Thomassen har enormt potensial som venstreback. Men aller helst vil han kanskje spille sentral midtbane? Der har han fått forbausende få sjanser i FFK-drakt hittil.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f